Het overkomt iedereen weleens, dat iets niet goed gaat. Dat kan soms hinderlijk zijn. Echter, waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Maar dat wil nog niet zeggen, dat u alle fouten hoeft te accepteren. Als u uw klacht of opmerking met ons wilt delen of u vindt dat u recht heeft op herstel van de gemaakte fout, dan kunt u dat kenbaar maken. Wij stellen dit zeer op prijs! Zo kunnen wij onze fout eventueel herstellen, hiervan leren en deze klacht in de toekomst voorkomen. Voor het melden van een klacht verwijzen wij u naar Visser & Visser, klik hier.
Nieuwste blogs
- Nieuwe Energy Drives® app helpt je met concrete tips om je samenwerking en communicatie te verbeteren
- Licentiepartner aan het woord: Q-link Bemiddeling en Advies
- Klant aan het woord over persoonlijke ontwikkeling: Afas Software
- Klant aan het woord over teamontwikkeling: Nyenrode
- Licentiepartner aan het woord: Commotion
- Licentiepartner aan het woord: Psiegelen
- Licentiepartner aan het woord: Van Ree
- Teamworkshops
- Teamontwikkeling
- Kan een Konijn kleuren zien? Het geheim van de brillen onthuld
Kies een categorie
Onderwerpen
afas
agressie
app
assessment
bateson
bril
coachen
coaching
drijfveer
drijfveren
drijfveren onderzoek
drijfverenscan
drijfverentest
EnergyDrives®
Energy Drives® app
Graves
humor
klant aan het woord
klantgericht
kleuren
licentiepartner
licentiepartners
matching assesement
ontwikkelassessment
persoonlijk assessment
persoonlijke ontwikkeling
referentie
samenwerking
selectieprocedure
strategie
team
team assessment
teamontwikkeling
team workshop
topsport
verandering
waardesysteem