Klachtenregeling

Het overkomt iedereen weleens, dat iets niet goed gaat. Dat kan soms hinderlijk zijn. Echter, waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Maar dat wil nog niet zeggen, dat u alle fouten hoeft te accepteren. Als u uw klacht of opmerking met ons wilt delen of u vindt dat u recht heeft op herstel van de gemaakte fout, dan kunt u dat kenbaar maken. Wij stellen dit zeer op prijs! Zo kunnen wij onze fout eventueel herstellen, hiervan leren en deze klacht in de toekomst voorkomen. Voor het melden van een klacht verwijzen wij u naar Visser & Visser, klik hier.

Pin It on Pinterest

Informatie

Deze website maakt gebruik van cookies zodat we de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze website en ons team helpen te begrijpen welke delen van de website je het meest interessant en nuttig vindt.

3rd Party Cookies

Deze cookies hebben we nodig om jou de beste online ervaring te bieden op onze website en die van onze partners.